سارا عرفانی زندگی یک جهادگر جوان را نوشت

سارا عرفانی گفت: در نظر داریم با برگزاری کارگاه های آموزشی سوگواره عاشورایی ده علاقه‌مندان بتوانند در این سوگواره با استفاده از تکنیک در کنار محتوا داستان کوتاه کوتاه تولید کنند.

به گزارش مشرق، کارگاه یک روزه کشفِ داستانِ کوتاهِ کوتاه به همت باشگاه ادبی بانوی فرهنگ با تدریس محمدرضا خردمندان، فیلمنامه نویس و کارگردان امروز در سالن صفارزاده حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

سارا عرفانی موسس کانون بانوی فرهنگ با بیان اینکه امسال فراخوان ارسال دریافت آثار برای سوگواره عاشورایی ده برگزار نشد، گفت: در نظر داریم با هدف کشفِ داستان کوتاهِ کوتاه کارگاه های آموزشی سومین سوگواره عاشورایی ده در طول سال را برای علاقه‌مندان برگزار کنیم تا با هدایت، حمایت و راهبری استعدادهای بسیاری کشف شود و نویسندگان بتوانند در این سوگواره با استفاده از تکنیک در کنار محتوا داستان کوتاه کوتاه تولید کنند و آینده روشنی را در حوزه فرهنگ و ادب رقم بزنند.

عرفانی افزود: کارگاهِ امروز نخستین کارگاه از کارگاه های آموزشی سومین سوگواره ده می باشد و ما در این کارگاه میزبان نویسندگانی هستیم که با انگیزه و اعتقاد راسخ قدم در این راه می گذارند.

گفتنی است سوگواره عاشورایی ده طی دو سال است که با فراخوان دریافت ارسال آثار در حوزه رقابت و چاپ داستان های کوتاه کوتاه با موضوع واقعه کربلا و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) زیر نظر باشگاه ادبی بانوی فرهنگ و حوزه هنری تهران فعالیت می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس